понедельник, 19 ноября 2012 г.

Объединение учеников в группы


Делимся идеями и опытом: каким образом можно безболезненно поделить учеников на группы?

10 комментариев:

  1. Для воспитательной работы в своем классе по внешним характеристика (цвет глаз, волос, хобби, любимый фильм и т.д.);
    Для урока понравился принцип "яблока-груши", а дальше система "мастер-шефа" капитаны набирают себе команды; случайный выбор из ящика тоже может сработать.

    ОтветитьУдалить
  2. Для створення груп я використаю метод дитячих рахівниць.

    ОтветитьУдалить
  3. Об'єднання учнів в групи здійснюємо шляхом врахування побажань самих учнів з подальшим, можливо, корегуванням з боку вчителя ( звичайно, якщо вчитель вносить свої пропозиції щодо складу груп, то вони повинні бути мотивавані та агрументовані)

    ОтветитьУдалить
  4. З досвіду викладання хімії:
    На дошці висить два плакати "Атоми" і "Молекули", на які потрібно наклеїти хімічні формули. Ці формули записані на листочках і перемішані у коробці, учні самостійно витягують листочок і, в залежності від того, що в них написано наклеюють на плакати на дошці. Таким чином проводиться поділ учнів на групи і невеличка перевірка знань.

    ОтветитьУдалить
  5. Щоб розділити клас на групи, я користуюсь методом випадкового вибору (на картинках малюю по два однакових рисунки). При виборі карток, діти знаходять свою пару, або групу.

    ОтветитьУдалить
  6. Групи створювати за диференційованим матеріалом по бажанню учнів з можливістю переходу з однієї групи в іншу в ході виконання проекту.

    ОтветитьУдалить
  7. Начинать деление на группы нужно исходя из количества человек в классе. Совет: лучше делить на группы по 5 человек. Далее классным голосованием опредлить лидеров групп. Лидеры по очереди должны выбрать себе "одногруппников".

    ОтветитьУдалить
  8. Для виховної роботи в своєму 7 класі використовує різні види робіт,і один із них є робота в групах.
    Для того ,щоб розділити їх на групи використовую такі способи:
    1) за індивідуальними здібностестями учнів;
    2) за дружніми стосунками

    ОтветитьУдалить
  9. Модуль 3 допоміг мені з'ясувати як можна використати навчальні дослідження в проектах та розуміти призначення Основних запитань в проекту.

    ОтветитьУдалить