Для воспитательной работы в своем классе по внешним характеристика (цвет глаз, волос, хобби, любимый фильм и т.д.); Для урока понравился принцип "яблока-груши", а дальше система "мастер-шефа" капитаны набирают себе команды; случайный выбор из ящика тоже может сработать.
Об'єднання учнів в групи здійснюємо шляхом врахування побажань самих учнів з подальшим, можливо, корегуванням з боку вчителя ( звичайно, якщо вчитель вносить свої пропозиції щодо складу груп, то вони повинні бути мотивавані та агрументовані)
З досвіду викладання хімії: На дошці висить два плакати "Атоми" і "Молекули", на які потрібно наклеїти хімічні формули. Ці формули записані на листочках і перемішані у коробці, учні самостійно витягують листочок і, в залежності від того, що в них написано наклеюють на плакати на дошці. Таким чином проводиться поділ учнів на групи і невеличка перевірка знань.
Щоб розділити клас на групи, я користуюсь методом випадкового вибору (на картинках малюю по два однакових рисунки). При виборі карток, діти знаходять свою пару, або групу.
Начинать деление на группы нужно исходя из количества человек в классе. Совет: лучше делить на группы по 5 человек. Далее классным голосованием опредлить лидеров групп. Лидеры по очереди должны выбрать себе "одногруппников".
Для виховної роботи в своєму 7 класі використовує різні види робіт,і один із них є робота в групах. Для того ,щоб розділити їх на групи використовую такі способи: 1) за індивідуальними здібностестями учнів; 2) за дружніми стосунками
Для воспитательной работы в своем классе по внешним характеристика (цвет глаз, волос, хобби, любимый фильм и т.д.);
ОтветитьУдалитьДля урока понравился принцип "яблока-груши", а дальше система "мастер-шефа" капитаны набирают себе команды; случайный выбор из ящика тоже может сработать.
Для створення груп я використаю метод дитячих рахівниць.
ОтветитьУдалитьОб'єднання учнів в групи здійснюємо шляхом врахування побажань самих учнів з подальшим, можливо, корегуванням з боку вчителя ( звичайно, якщо вчитель вносить свої пропозиції щодо складу груп, то вони повинні бути мотивавані та агрументовані)
ОтветитьУдалитьЗ досвіду викладання хімії:
ОтветитьУдалитьНа дошці висить два плакати "Атоми" і "Молекули", на які потрібно наклеїти хімічні формули. Ці формули записані на листочках і перемішані у коробці, учні самостійно витягують листочок і, в залежності від того, що в них написано наклеюють на плакати на дошці. Таким чином проводиться поділ учнів на групи і невеличка перевірка знань.
Щоб розділити клас на групи, я користуюсь методом випадкового вибору (на картинках малюю по два однакових рисунки). При виборі карток, діти знаходять свою пару, або групу.
ОтветитьУдалитьГрупи створювати за диференційованим матеріалом по бажанню учнів з можливістю переходу з однієї групи в іншу в ході виконання проекту.
ОтветитьУдалитьЩе можна за допомогою жеребкування
ОтветитьУдалитьНачинать деление на группы нужно исходя из количества человек в классе. Совет: лучше делить на группы по 5 человек. Далее классным голосованием опредлить лидеров групп. Лидеры по очереди должны выбрать себе "одногруппников".
ОтветитьУдалитьДля виховної роботи в своєму 7 класі використовує різні види робіт,і один із них є робота в групах.
ОтветитьУдалитьДля того ,щоб розділити їх на групи використовую такі способи:
1) за індивідуальними здібностестями учнів;
2) за дружніми стосунками
Модуль 3 допоміг мені з'ясувати як можна використати навчальні дослідження в проектах та розуміти призначення Основних запитань в проекту.
ОтветитьУдалить